Conversie-optimalisatie

Heb je eenmaal een goed aantal bezoekers op jouw website, dan wil je natuurlijk graag dat ze daar doen wat jij wilt! Wil jij dat ze contact met je opnemen, zich inschrijven voor een nieuwsbrief of een product kopen? Optimale resultaten in deze conversiedoelen kun je halen met conversie-optimalisatie.

Conversie-optimalisatie

Heb je via Google jouw bezoekers naar de website gehaald? Dan wil je natuurlijk ook dat ze het juiste doel bereiken. Dat ze zich inschrijven voor jouw nieuwsbrief, producten bestellen of contact met je opnemen voor een persoonlijk gesprek. Dat doen we door jouw website zo optimaal mogelijk te maken door conversie-optimalisatie.

Hoe werkt het?

Bij conversie-optimalisatie richten we ons op de website zelf. Wordt het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk gemaakt om een aanvraag of een bestelling te doen? Staat alle informatie op de juiste plaats? Is alle informatie duidelijk en goed te vinden? Hebben de bestelknoppen de juiste kleur en tekst? Conversie-optimalisatie onderzoekt dit door middel van het testen van verschillende versies. Vervolgens kiezen we daar de best presterende versie uit en die implementeren we op jouw website. Wij beschikken over de instrumenten om dit te meten, hiermee te testen en vervolgens uitspraken te doen over de resultaten.

Is dit iets voor jou? Neem dan eens contact met ons op. Wij laten je graag weten hoe het werkt en wat het voor jou kan betekenen!