Crossmediale communicatie

Wij willen je laten zien dat met crossmediale communicatie, een goed gekozen mix van de juiste communicatiemiddelen, het beste bereik te behalen valt. Verschillende middelen, zowel online als offline, vullen elkaar aan en versterken elkaar. Wij vinden samen met jou de beste crossmediale communicatiemiddelen om jouw einddoel te bereiken.

Crossmediale communicatie

Als je de hulp van Pool Communicatie inroept, heb je waarschijnlijk een helder eindpunt voor ogen: je wilt jouw naamsbekendheid vergroten, meer klanten werven, meer diensten of producten verkopen. Wellicht heb je er al over nagedacht met welke middelen je dit doel wilt bereiken: bijvoorbeeld een advertentie in de krant of een nieuwe website. 

Mediainkoop en mediaplanning

Een campagne moet niet alleen opvallen, maar ook de juiste doelgroep bereiken en raken! Besluit je in jouw crossmediale communicatie bijvoorbeeld een advertentiecampagne op te nemen, zowel online als offline, dan wil je natuurlijk dat jouw campagne wordt geplaatst tegen de scherpste tarieven en de beste condities. Pool Communicatie is een ervaren partner als het gaat om media-­advies en mediaplanning van reclame-­ en communicatiecampagnes. We hebben uitstekende contacten met uitgevers en media­-exploitanten, zoals kranten, (vak)tijdschriften, buitenreclame, ether­/online media.

Conceptontwikkeling als basis voor crossmediale communicatie

Het concept, dat is de basis voor het ontwikkelen van crossmediale communicatie. Vanuit daar volgt de doorvertaling naar een uitgebalanceerde mix van middelen. Of het daarbij nu gaat om advertenties, een landingspagina, webvideo's of online advertenties: dat beslissen we samen met jou. Wil jij hier meer over weten? Neem contact met ons op!